Inloggen klantenportaal of wachtwoord opvragen

U bent hier:

In dit artikel beschrijven wij hoe u kunt inloggen in het klantenportaal en/of hoe een nieuw wachtwoord kunt opvragen als u uw oude bent vergeten.
Mocht het echt niet lukken met de onderstaande stappen, dan kunt u uiteraard contact opnemen met onze klantenservice.

1. Open uw webbrowser en ga naar het klantenportaal.
Om in te loggen in het klantenportaal gaat u naar https://cp.hostcloud.nl. Via deze pagina komt het login scherm naar voren.

2. Vul uw e-mailadres en wachtwoord in.
Om in te loggen in het klantenportaal dient u uw e-mailadres en wachtwoord in te vullen in de juiste velden. Nadat u de velden heeft ingevuld klikt u op de knop “Inloggen”. Hierna zal het systeem controleren of de gegevens kloppen en u daarna toegang geven tot het klantenportaal.

3. Wachtwoord vergeten.
Als het u niet lukt om in te loggen, kunt u een nieuw wachtwoord opvragen. Klik op de knop “Opties” en vervolgens op “Wachtwoord opvragen”.

4. Vul uw e-mailadres in om een nieuw wachtwoord op te vragen.
Vul uw e-mailadres in, in het veld “E-mail” en klik vervolgens op de knop “Wachtwoord opvragen”. Als uw e-mailadres klopt en hij komt voor in de database dan zult u een e-mail ontvangen met verdere instructies.

5. Controleer uw e-mail.
Als u e-mailadres klopt en deze voorkomt in de database zult u een e-mail ontvangen. In deze e-mail staat een link om uw wachtwoord opnieuw in te stellen voor uw account. Klik op de link en er verschijnt een scherm waar u uw nieuwe wachtwoord kunt opgeven. Als het wachtwoord is geaccepteerd kunt u inloggen. Er zal nog een e-mail worden verstuurd naar uw e-mailadres dat het wachtwoord is gewijzigd.